Amplifitt Pécs |Top 3 gyakorlat, hogyan feszesítsd feneked!

Top 3 gyakorlat, hogyan feszesítsd feneked!

A feszes fenék nem csak az esztétika miatt kiemelt fontosságú, hanem alsótestünknek a mozgásszervi épségéhez is hozzájárul, amivel első körben stabilizája a csípőt, majd ezen keresztül pedig a térdeket.

Ahhoz, hogy feszes és egyben tónusos hátsónk is lehessen kiemelt fontosságú az erősítő gyakorlatok mellett, hogy figyeljünk a megfelelő folyadék fogyasztására, vagyis naponta 2,5-3 liter (lehetőleg főként víz) beviteléről és a megfelelő táplálkozásról is godoskodjunk. 

Mi az a 3 erősítő gyakolat, ami segít elérni a feszességet és tónusosságot?

Nézzük csak...

TOP 3 gyakorlat popsira!

  • Csípőhíd

Feküdj le a hátadra a földre, majd a térdeidet hajlítsd be, de a lábfejed maradjon laposan a talajon. Ha ez meg van, akkor egy labdát szoríts a térdeid közé. Ez után emeld fel a sarkad és a csípőd úgy, hogy a térded és a vállad egyenes vonalban maradjon! Ezt a pozíciót 1 percig kellene tartani. Eleinte ismételd egyszer-kétszer, majd ezt mindig fokozatosan emeld, míg bírod!

  • Izometrikus kitörés

Kitörésnek egy picit tovább nehezített változata. Lépj előre egyik lábaddal, majd ereszkedj le csípőddel egészen addig, míg mindkét térded 90 fokot zár be. Azonban figyelj arra, h a földhöz közel lévő térded ne érjen le a talajra! Ezt a testhelyzetedet tartsd meg 1 percig, majd válts lábat! Első időszakban a kezed legyen a csípődön, ezáltal is könnyítve picit az egyensúlyhelyzeten, majd később nehezítheted h kitartod karjaidat és súlyzót fogsz a kezedbe!

  • Bolgár guggolás

Állj fel úgy, hogy kb 2 lábfejnyi különbség legyen a 2 lábad között, majd hajlítsd be térdeidet és guggolj le olyan mélyre, amennyire csak tudsz, de úgy hogy a sarkad ne emelkedjen fel! Tartsd ki néhány másodpercig, majd nyomd fel magad. Ezt a gyakorlatot ismételd meg 10-15x, aztán váltott lábbal ismételd a gyakorlatot. A sorozatot legalább 2-4x ismételd meg!

Azonban a legfontosabb!

Hiába leszel kitartó és erős, ha mind e mellett nem figyelsz oda a megfelelő étkezésre és folyadék fogyasztásra. Szervezetednek szüksége van a hazsnos és minőségi táplálásra, a megfelelő mennyiségű rostanyag és vitaminok bevételére! Ha tartós és gyors eredményt szeretnél elérni, akkor mind erre figyelned kell!

Ha pedig úgy érzed, neked nincs napi 1-1,5 órád arra, hogy megfelelő testmozgást végezd, vagy ha már próbálkoztál az edzésekkel, de úgy érzed nem jól végezted, mert az eredmény elmaradt, akkor kérj egy időpontot és próbáld ki Amplifitt edzéseinket, ahol a 1,5-2 órás edzés 20 perc alatt végezhető el!

 

Vissza! <<<